תיקון מחשבים ניידים

דף הבית > תיקון מחשבים ניידים


תיקון מחשבים ניידים בקום סרוויס
 

המחשב הנייד נפל? נשבר? לא נדלק? יש פתרון מהיר ומקצועי בקום סרוויס,  מעבדת המחשבים הגדולה בישראל. במעבדה אנו מתקנים את כל סוגי המחשבים הניידים כגון: HP, DELL, LENOVO, TOSHIBA, ACER המעבדה מתמחה בכל סוגי התיקונים ברמת הרכיב כולל הלחמות והחלפת רכיבים בנייד. אנו מספקים מגוון שירותים למחשבים ניידים:
 


 
   

זקוק למטען או סוללה למחשב נייד?

מטענים וסוללות למחשבים ניידים של כל החברות במלאי ובמחירים הזולים בישראל

צור קשר ונתאים לך סוללה או מטען למחשב הניייד. 
 

 


המחשב הנייד נזקק לתיקון?

שירות התיקונים של קום סרוויס:
תיקון מחשבים ניידים מכל החברות
החלפת מסך למחשב נייד
החלפת מקלדת למחשב נייד
החלפת לוח אם במחשב נייד
החלפת פלסטיקה וצירים 



 

 

חברת קום סרוויס מציעה לכם מעבדת תיקוני מחשבים ניידים וטאבלטים המגיעה ישירות עד הבית!


חברת קום סרוויס מזמינה אתכם ליהנות משירותים מקצועיים של תיקון מחשבים, וזאת לצד מגוון של דגמי מחשב, שמהם תוכלו לבחור. לחברה ישנה מעבדת תיקונים ניידת המגיעה ישירות אל הלקוח.
המחשב הנייד או הנייח שלכם התקלקל? מעוניינים להחליף בו כמה חלקים או אולי לרכוש מחשב חדש, מתקדם יותר? בחברת קום סרוויס מציעים לכם את הפתרונות המתאימים, כדי שתוכלו לשוב ולעבוד עם המחשב שלכם ואף ליהנות מאיכות גבוהה יותר.
מענה בהתאמה אישית
במקום אחד, תחת קורת גג אחת, תמצאו את כל מה שאתם מחפשים וצריכים למחשב שלכם: שירותי תיקון, שדרוג או החלפה של מחשבים ניידים או נייחים ושירותים מקצועיים של מיטב המומחים. בין אם מדובר בתקלת חיבור לאינטרנט או בתקלה הקשורה למחשב עצמו, במחשב איטי וישן או בטאבלט שכבר הגיע הזמן לשדרגו, בחברת סרוויס יציעו לכם את המענה המתאים, תוך התייחסות לצרכים ולדרישות שלכם.
אודות החברה
חברת קום סרוויס הוקמה בשנת 2012 ומנוהלת על ידי יוהאן אזרזר, טכנאי מחשבים מוסמך בעל ניסיון רב בתחום. החברה, שדוגלת באמינות ובמקצועיות ללא פשרות, מציעה שירותי תיקון ושדרוג מחשבים – נייחים וניידים בפריסה כלל ארצית. לחברה ישנה מעבדה ניידת, המגיעה לכל אזור בארץ על פי הצורך על מנת לבחון את המחשב ולתקן אותו באופן המקצועי ביותר. חברת קום סרוויס, שעובדת הן מול לקוחות פרטיים והן מול לקוחות עסקיים, מציעה, במסגרת מעבדת התיקונים הניידת שלה גם שירותי תיקון לוחות אם ורכיבים אלקטרוניים שונים, הלוקחים חלק בלתי נפרד מתפעולו של המחשב. החברה מטפלת בכל תקלה אשר יכולה לפגוע ולהשפיע על מהירותו ועל עבודתו התקינה של המחשב ומצריכה מענה מתאים כדי לאפשר שימוש חוזר בו ולאורך זמן. הטיפול בתקלה נעשה בו במקום וחוסך מהלקוח לא מעט זמן ובעיקר גם כסף. בנוסף, מציעה החברה גם ציוד היקפי למחשבים של המותגים המובילים בתחום. כל זאת, במחירים הוגנים המתאימים לכל כיס.

 

אזורי שירות- כל הארץ- איש קשר- יוהן אזרזר

התקשר עכשיו וקבל שירות מהיר לנייד- 
058-599-5000


 
Coi בניית אתרים
0
דף הבית טלפוןwaze פייסבוק